Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Előzmények

2008.11.07. 17:11 - CsodaraVarok

Címkék: gyerek baba lombikbébi

A férjem és én 7 éve vagyunk házasok. Mivel, akkor még nagyon fiatalok voltunk, nem akartunk rögtön gyereket. Emlékszem apósom a lagziban megkérdezte: Nah és mikor lesz unoka? Mire én azt válaszoltam: 5 éven belül semmi képpen se. Most már bánom ezt a kijelentést, de ki gondolta, hogy így alakulnak a dolgok. Az első 3 évben tényleg nem is akartunk gyereket, igaz védekezni sem védekeztünk "biztonságosan". Azt mondtuk, lesz ahogy lesz, ha mégis besikerül, akkor örülünk neki! Nem volt sem szálam sem fogamzásgátlót nem szedtem, a baba mégse sikerült be. Persze, azt hittem, ez a mi kis ügyes taktikánk lehet a jó, és nem is jutott eszembe, hogy esetleg valami más lehet a baj. Aztán 3 év után mégis vágyni kezdtünk egy babára, mert hát ez az élet rendje és az anyai/apai ösztön bennünk is ugyanúgy megvan, mint másokban. Több hónap próbálkozás jött, de eredmény semmi. Elmentem egy nőgyógyászhoz, aki ezt a dolgot a petefészkemen felfedezett cisztára fogta és rögtön felírt 3 hónapra fogamzásgátlót. Minden este rendre pontosan bevettem a gyogyikat és láss csodát 3 hónap múlva ciszta eltünt. Hajrá, újra próbálkozhatunk! 2 hónap múlva meg is jött az eredmény :), terhességi teszt pozitív lett. Biztos ami biztos kettőt is csináltam! Az öröm nem tartott sokáig :((! Az 5. hét végén vérezni kezdtem. Telefonáltam gyorsan anyukámnak, aki megnyugtatott, ő is vérzett első hónapban, mikor engem várt. Picit megnyugodtam, de aztán anya újra hívott, hogy azért menjünk be a korházba, mert nagynéném, aki ott ápolónő, ezt javasolta. Ok, bemegyünk - mondtam, vettem a kis batyum és irány a korház. A korházban a sürgősségin sokat kellett várni és én az idegességtől, meg az egyre jobban görcsölő hasamtól, kezdtem nagyon rosszul érezni magam. Mikor már sikerült a reggelimet is kitegyem és falfehéren alig álltam a lábamon, végre mi is sorra kerültünk. Felküldtek a nőgyógyászatra, ahol egy női nőgyógyász már türelmetlenül és idegesen várt, mivel megmertem zavarni vasárnap reggeli pihenésében valamelyik üres korteremben. Szóval "Türelmetlenke" miután megvizsgált, egyáltalán nem finoman", közölte nem érzi a babát, a korházi ultrahangon pedig 6 hetes korig a magzat úgyse látszik. Beutalt a korházba és közölte holnap majd megmondja a saját orvosom mi a teendő. Kétségbeesésemet látva, azért felírt 2 terhesség megtartó injekciót, amit persze a férjem kellett kiváltson a gyógyszertárból, mert a korhának olyanja nem volt. Összetörten vártam a másnapot, de azért még élt bennem a remény, hátha mégis... Nem így történt! Még 5 napig voltam a korházban, de a baba sajnos "elúszott", én pedig szívvel lélekkel gyászoltam Őt.

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr19756002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása