Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Vásároltunk!!! :D

2009.08.22. 15:23 - CsodaraVarok

Ma végre megvettünk mindent, ami még hiányzott kis Édikém születéséhez. Most már aztán tényleg megvan mindene az én kis tündérkémnek!!!

Megvettük a babakocsit, ami végül nem az lett, amielyiket kinéztem, hanem egy sokkal jobb és hát drágább is. De az ár nem számít, a lényeg, hogy a kis szivem 3 éves koráig bevan biztosítva és még ha jön egy kis hugica vagy öcsike, neki is jó lesz. Minden van hozzá ami kell, mózeskosár rész, maxi cosi (babahordozó), amit az autóba is lehet használni gyerekülésként és ha már tud ülni akkor a sportos ülőrészt használhatjuk 3 éves koráig. A színe természetesen piros és ami a legjobban tetszik benne, hogy van hozzá plusz bélés télére, hogy meg ne fázzon, szélvédő külső borítás, eső esetére nejlon amit rálehet csatolni és pikk pakk 1-2 mozdulattal összecsukható. Jah és kaptam hozzá egy táskát is, amiben van egy pelenkázó (ha mondjuk egy boltban vagy éppen vendégségben kell kicseréljem Édikém), cumisüvegtartó kis rekeszek, szóval minden. Tehát megérte azt a 400 eurót, amit ráköltöttünk, mert tényleg hiper szuper!!!

Íme a kocsi a mózeskosár résszel, ami kivehető persze belőlle és a babahordozó külön, amit meg persze bele lehet tenni a vázba.

Aztán, vettünk még egy babakádat állvánnyal és pelenkázóval, amit most a szobába tettünk be, de a fürdőben lesz a helye, ha a mosógép végre a konyhába kerül. Ez is nagyon praktikus, mert a fürdőből fürdés után nem kell gyorsan szaladni a babával a szobába, hogy megtörölgessem és felöltöztessem, ezzel a hőmérséklet különbség miatt meg attól rettegjek, hogy meg ne fázzon. Fürdés után csak lehajtom a pellenkázó tetejét és már törölgethetem is, maszírozhatom nyugodtan és felöltöztethetem abban a hőmérsékletben, amiben volt fürdéskor. Nem kell kapkodni! Van rajta egy csomó tartórész is, ahova tehetem a pelusokat, a kis kendőit, a popsitörlőt és mindent amire szükségem lehet. Jah vettünk most pelust is, ami nem sok időre lesz elég, de a korházi csomagombül nem hiányozhat.

Vettünk még 3 matrachuzatot a kiságyba és megvettük az egész ágyneműt ami a kiságyba jön. Ez a következőkből áll: paplan, párna, lepedő, oldalszivacs a kiságyba és a baldachin. Erről is teszek majd fel képet, de előbb szeretném kimosni és kivasalni és csak aztán beletenni a kiságyba. A lényeg, hogy lila fehérrel, mivel a falon lévő virágok is lilák.

Vettünk még egy hálózsákot is az én kis puncikámnak, mert igaz volt egy Emőtől (sógornőmtől), de mindenképpen kellett még egy. Persze ebből is a legszebbet választottam :D

És még mindig nincs vége a listámnak!!! Vettünk egy kis elsősegélyszettet is újszülötteknek, amiben van: lázmérő, orrszívó, körömvégó és egy kis sziringa, cumi véggel gyógyszerek beadásához.

Vettünk még egy játszószőnyeget is, aminek a nappaliban lesz a helye azokra az órákra, amikor az én tündérkém játszani fog tanulni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr651330865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása