Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Az utolsó ultrahang

2009.08.31. 19:31 - CsodaraVarok

   Ma voltunk az utolsó kötelező ultrahangon és hát teljesen büszke vagyok az én kis tündéremre, mert gyönyörű, egészséges kislány.

   Sajnos kis kellemetlenség is történt az Uh közben, mert elájultam, de még mielőtt valaki is megijedne, nyugi semmi komoly nem történt, csak ahogy a hátamon feküdtem, Édikém ráfeküdt az egyik ütőeremre és elállította a vérkeringésem. Szerencsére a doktornéni hamar észrevette, hogy valami nincs rendben, meg én is még mielőtt elájultam volna, szóltam Z-nak, hogy rosszul vagyok. Így hamar az oldalamra fordítottak és újra elindult a vérkeringésem. Nagyon kell vigyázzak, hogy ne feküdjek soha a hátamra, mert ez sajnos máskor is előfordulhat.

   Na de most a jóhíreket! Éduám, gyönyörű kerek arcú, pici szabályos csücsöri szájacskájú, piszi krumpli orrocskájú tündérke. Annyira imádom a kis kerek pofiját, amiről sajnos nincs pontos kép, de mi láthattuk. Komolyan mondom olyan kis kerek kugligolyó fejecskéje van, hogy csak na....!!!! :D A szájáról nem is beszélve! Olyan szép a kis szája, annyira kis szabályos és picur csücsöri, hogy meg kell enni!!! Egyébbként nagyon egészséges, fejlett kisbaba, már 2,1 kg és mire megszületik, 3,4 kg-os lesz körülbelül.

El sem hiszem, hogy már csak 6 hét van és végre láthatom nem csak képen!!!!

   Íme néhány kép, hogy lássa mindenki mennyire nem túlzok, mikor azt mondom, hogy gyönyörű!!!

1. Profilkép

2. Profilkép 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Szemből (szemecskéi, orrocskája és a szájacskája, amivel az öklét majszolja éppen)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Orrocskája és gyönyörű csücsöri szájacskája

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. a Kis puncikája!!

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr411351429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása