Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Eljött a várva várt nap, de Édikém még lustizik :)

2009.10.19. 11:13 - CsodaraVarok

Hát igen, erre a napra várok már 9 hónapja, erre a csodálatos napra. Azt hittem, hogy mára vagy legkésőbb ma, végre megláthatom kislányomat, megpuszilgathatom és megölelgethetem. Erre tessék !!! Ez a kis tündér, olyan jól érzi magát odabent, hogy még csak semmi jelét sem adja annak, hogy kiszeretne bújni.

Közben megérkezett anya is szerdán, elkészült a konyhabútor, minden csillog villog, végre úgy érzem 100%-osan minden készen van. Óriási kő esett le a szívemről, mert nagyon féltem, hogy nem leszünk készen, főként azért, mert a konyhabútor csinálása közben egyik bosszúság ért minket a másik után és hetekig (ha a faanyagra való várakozást is számolom, akkor hónapokig) húzódott. De most már tényleg minden kész és elégedett vagyok, csak Édikém hiányzik nagyon, hogy halljam a kicsi hangját és érezzem a finom illatát.

Ahogy már írtam, mára voltam kiírva, ami persze mivel reggel van, még nem azt jelenti, hogy nem lesz piros betűs nap a naptárunkban, de ha mégsem, holnap kell jelentkezzek a dokinénimnél és meglátjuk ő majd mit mondd, hogy látja a dolgokat. Nagyon izgulok és hazúdnék, ha azt mondanám, nem vagyok türelmetlen. Sokan kérdezik, felvagyok-e készülve, nem izgulok-e a szülés miatt, de azt kell mondjam :Igen, felvagyok készülve és egyáltalán nem izgulok!!! Valahogy megnyugtat az a tudat, hogy fogok kapni epidurális injekciót, de ha mégse kapnám, akkor is egy csodálatos dolognak képzelem a szülést, nem pedig valami elrettentő próbatételnek, persze a hatalmas jutalomért.

Nagyon abban reménykedek, hogy a következő bejegyzésemkor, már Édikém születésének történetet fogom elmesélni, és azzal azt hiszem pontot is teszek ennek a blognak a végére. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem mesélem tovább Édikém "story"ját, csak már nem "Hol a gólya?" címen, hanem indítottam/indítok egy újabb blogot "Édua" cimmel. Itt a link, de majd oldalra is felteszem a linket, hogy mindenki könnyebben ráleljen:

http://edike.blog.hu/

Most zárom soraim, kéne menni sétálni kicsit, hátha Édikémet mégis kicsalogatjuk ma.

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr391459990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.19. 15:11:18

Minden jót kívánok a szüléshez, használd ezt az időt, ami még visszavan, pihenésre. :)

manner 2009.10.23. 16:06:21

Kíváncsian várom a híreket :)


süti beállítások módosítása