Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Előzmények II.

2008.11.09. 16:49 - CsodaraVarok

A korházban megkérdeztem a dokitól, mi lehet a vetélésem oka, mire azt felelte, az első terhességnél nem kell keresni a vetélés okát. Mondanom se kell, el ez a válasz engem nem elégített ki, és minden eddigi bizalmam a dokim iránt elszállt. Ezután 3 hónap ujabb kényszerszünet következett, ami után ujabb pozitív teszt mosolygott rám. Most már nem volt, olyan felhőtlen az örömöm, rettenetesen aggódtam és féltem, hogy ezt a babát is elveszítem. Sajnos ezt még tetőzte egyik elég közeli családtagunk meggondolatlan kijelentése is. Mikor közöltük férjemmel neki a jó hírt, azt mondta: csak maradjon meg!! Valószínüleg nem rosszindulatból mondta, de akkor, abban a helyzetben ez a kijelentés mégis nagyon sértő volt. Nah mindegy!! Sajnos nem maradt meg ez a baba sem. A "drága" orvosom, most is azt mondta, nem kell aggódni, hisz még fiatalok vagyunk, próbálkozzunk tovább. Hónapok jöttek, mentek, de a baba nem jött. Egyre jobban kezdtem aggódni, és a doki nem csinált semmit. Jah, de mégis: egy spermavizsgálatot a férjemtől. Nem tudom, hogy végezték el ezt a vizsgálatot, de akkor ez az eredmény jónak jött ki. Miután a orvosom rájött, hogy már nem tud kézlegyintéssel és egy bályos mosollyal megnyugtatni, stimuláló gyógyszereket írt fel, viszont egyáltalán nem követte figyelemmel, ha azoknak hatása esetleg mellékhatása van-e. Később megtudtam, ez nagy felelőtlenség volt a részéről. Ujabb sikertelen hónapok, hőmérős módszer kipróbálása, pontosan kiszámított időpontokban való "szeretkezések", és az idegeim tönkremenése következett. Lassan olyan lettem, mint egy gép: számol, szexel MOST, lábakat a falra, pihen, menstruál, sír és újra elejétől. A férjem is kezdett besokallni, de nem tűrtem ellenvetést. Pár hónap múlva híre ment a városban egy új doktornőnek, akinek sokkal jobb ultrahanggépe volt mint a többi orvosnak. Elmentem hozzá, és miután végighallgatott, igzat adott abban, hogy a dolgok nem állnak éppen normálisnak nevezhetően. Vizsgálatok végtelen sorozata következett, általános vér, fertőzések kiszűrése, hormon, ultrahang, petevezetékek átjárhatósága, stb. kivéve a férjem spermavizsgálata hisz, azt már megcsináltuk. Minden eredményem jó lett, azt a pár cisztát leszámolva, amik időközönként megjelentek a petefészkemen (legalábbis a doktornő szerint). Mivel minden arra mutatott, hogy egészséges vagyok, újra stimulálással próbálkoztunk (most a doktortornő rendszeresen figyelemmel követte a peteérést, tüszőrepedést) és az eredmények mindig jók voltak. 2-3 érett pete, de aztán semmi. Mi a baj????? Az idegeim végleg kezdték felmondani a szolgálatot és a munkába temetkeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr79758833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása