Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

21.nap

2008.11.28. 11:14 - CsodaraVarok

Címkék: biztosítás költségek émelygés

   Már megint nem írtam pár napja, de az az igazság, nem sok minden történt mostanában.

   Szerdán nem tudom miért, de rámtört a pesszimizmus, és szinte biztosra vettem, hogy nem sikerült terhes maradjak ebben a hónapban. Okom nem volt ezt a következtetést levonni, csak átmeneti hangulatváltozás volt. Persze ez másnapra elmúlt és csütörtök óta, megvagyok győződve rólla, hogy terhes vagyok. Legujabban napközben többször émelygek, nincs kimondottan hányingerem, de olyan érzés, mintha túl sokat ettem volna. A tegnap például rizseshúst csináltam vacsorára disznóhússal (mióta Belgiumban élünk nem eszünk disznóhúst, most is csak véletlenül vettem). Mikor sült a hús és megéreztem a szagát, annyira zavart, hogy képtelen lettem volna még enni is bellőle. Magamnak inkább főztem egy adag spenótos tortellinit paradicsomos ricottás szósszal. Mennyei volt! Jah meg még egy érdekesség, hogy rengeteg édeskekszet eszek, csak nyomom magambafele őket.

   Többen kérdezték, hogy bírjuk anyagilag ezt a sok korházbajárást, a vizsgálatokat meg az egész babágyárköltséget. Hát egyszerűen úgy, hogy szinte semmit nem kell fizetnünk! Igen, igen jól látjátok! Belgiumnak van egy nagyon jó egyészségbiztosítási rendszere. Elmagyarázom. Mivel én nem dolgozok csak a férjem, csak ő kell biztosítást fizessen, vagyis a főnöke. Itt a biztosítás nem személyre szól, hanem családra (amíg én nem dolgozok) és ugyanannyiba kerül attól függetlenül, hánytagú a család. Belejön számítva: papa, mama, gyerekek és esetleg még olyan családtag (pl nagyszülő) aki egy háztartásban él velünk, és a férjem tartja el. Ez a biztosító "mutualité" áll minden orvosi ellátást, persze van amit 100%-ban és van aminek csak egy részét. Mikor a meddőségi klinikán elkezdtük a vizsgálatokat, kaptunk egy korházi kártyát, amin rajta van a nevem és egy szám. Mindig ezt a kártyát kell vigyem magammal, mert ezt beleteszik egy gépbe és minden leletemet lementenek a segítségével. Fizetnem soha nem kell, a korház a számlát a biztosítónak küldi, csak akkor kell fizessek ha a biztosító valamit nem áll 100%-ban, de akkor is hazaküldik a számlát. A vizsgálatokért, amiket a meddőség okának felderítésére kellett végezzenek (általános vér mindkettőnknek kétszer, hormon nekem kétszer, spermavizsgálat, petevezeték átjárhatósági, sima ultrahang kétszer, hiszteroszkópia, méhnyálkahártya biopsziája) öszesen 32+40=72 eurónkba került. Az összeg nevetséges ahoz képest, hogy otthon ennek hányszorosát költöttük, és még az eredmények sem voltak pontosak.

   Mikor az elővizsgálatok alapján a doki a lombikot javasolta, kaptunk a korházból egy kérvényt az orvos aláírásával, amit az egészségügyi biztosító szakorvosához kellett elvigyük. Ebben a kérvényben az orvosom kérte, hogy a biztosító állja a lombikprogramot. Két héten belül meg is kaptuk a választ, miszerint a "mutuell" áll 6 lombik próbálkozást. Megjegyzem, egy ilyen próbálkozás ára 5000 euró körül van. Ugye mondanom sem kell, mennyire szerencsésnek érzem magam, hogy a jó Isten ennyire gondoskodik róllam. Otthon soha nem engedtük volna meg magunknak, hogy egy ilyenbe belevágjunk. Bankkölcsönt kellett volna felvegyünk, amit aztán törleszthettünk volna 25 évig. És akkor, miből neveltem volna fel a gyermekem (már ha egyáltalán sikerült volna)? Nem akarok politizálni, mert ez a blog nem arról szól, de tény, hogy Románia ilyen szempontból a feneketlen tó legalján van.

   Péntek van, hétvége és sajnos egy virus kering a levegőben. Körülöttem mindenkit levert, remélem én nem kapom el. Úgy volt, hogy ma megyek egy kedves itteni barátnőmhöz és nála alszok, de sajnos az ő gyerekei is megbetegedtek. Nincs más választás, ő ápolgatja "DiaDal"-át én meg papikámat :). Pizsiparty elhalasztva, de sebaj, majd bepótoljuk.

   Köszi mindenkinek a sok levelet, nagyon aranyosak vagytok, rengeteget jelent ez nekem! Igyekszem, mindenkinek válaszolni :).

   Hallgassátok meg és nézzétek meg, én imádom ezt a számot! Vajon miért :D? Mindegy, akárhogy ez a kedvenc francia énekesnőm!

https://www.youtube.com/watch?v=cHp9xCWOTgQ&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr95792783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emoke 2008.11.28. 17:37:24

Kedves "CsodaraVarok", szivvel, lelekkel egyutterzek veled, 5 evi orokos probalkozas es varakozas nagy probatetel ele allitott (en valoszinu, hogy mar reg kibuggyantam vola). De hamarosan sikerulni fog, ebben biztos vagyok. Majd akkor egyutt fogjuk dedelgetni (persze a tied es ferjede az elsobbseg, nem vagyok en annyira onzo:))) azt a kis gyonyoru, tunderi ,angyali... cukorfalatkat.

meli25 2008.12.01. 09:42:27

Szia csajszi! meli vagyok a volt kollegina.Tudom,hogy nagyon varod a GOLYA erkezeset es hidd el kezzel-labbal szoritok nektek ezert. A diritol hallottam a blogrol,megkerestem es vegigolvastam.Sok helyen konnyet csaltal a szemembol! Szivvel-lelekkel remelem,hogy a Mikulas kedves ajandekkal( egy csudajo hirrel) fog bekopogni hozzatok. Imadkozom ertetek es hiszem, hogy az imanak nagy ereje van. Vigyazz magadra ,es varom az elkovetkezo napok esemenyeit. Puszi!

CsodaraVarok 2008.12.01. 23:42:12

Szia Meli, koszi, hogy írtal :). Küldj légyszives egy msn, skype vagy messenger címet és akkor tudunk beszélgetni is. Hiányzol ám !!!!!!!

meli25 2008.12.03. 17:16:10

Te is hianyzol, a hangulat is mas amiota elmentel.Kerlek ne add fel! A remeny mindig elteti az embert.Amugy nem is az a tipus vagy aki feladja.Szoritok!!!! A messenger cimem:meszaros_meli
Sok puszi.


süti beállítások módosítása