Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Voilà, 10 hetesek vagyunk!!!

2009.03.27. 22:14 - CsodaraVarok

    Nem írtam már 2 hete, de mindenki megnyugtatásásra jól vagyunk! Volt egy kb. 2-3 hetes mindentől rosszulvagyok és mindenbüdös korszakunk, de úgy néz ki ezen lassan túl vagyunk. Bögyörőm minden energiámat kiszívta, amit nem panaszkodás képpen írom, hanem teljes büszkességgel, mivel ha én xarul vagyok, akkor ő remekül van. A pocakom már kezd látszani, de ha őszinte akarok lenni, csak az veszi észre egyenlőre, aki mindennap a közelemben van. Inkább csak olyan, mintha fellennék puffadva.

    Voltunk dokinál, aki megnyugtatott, hogy minden a lehető legnormálisabban működik, méhszájam zárva, súllyom normális (eddig 1kg-t híztam), vettek vért, vizeletet, hövelyváladék mintát és a méhszáj körülről is (nem egészen értettem honnan), de minden a legnagyobb rendben. Az egyedüli csalódás csak az volt, hogy nem csináltak ultrahangot, de legközelebb fognak. A doktornő, aki ezentúl felügyeli a terhességem, egy aranyos flamand dokinő. Nagyon kedves volt és szimpatikus, mindent elmagyarázott amire kiváncsi voltam, lassan érthetően beszélt, ami nekem nagyon is fontos. Legközelebb április 16.-án kell menjek, előbb ultrahangra, aztán a doktornőhöz. Az aznapi ultrahang nagyon fontos lesz, mivel megcsinálják a down-korra is a szűrést. Jah és még egy dolog, ami nagyon tetszett a doktornőben, hogy előre megkaptam tőlle az összes időpontot, amikor kellesz menjek a korházba egészen júliusig.

    Itthon nem sokat vagyok, igyekszek minél többet mozogni, nem igazán szeretnék eltunyulni és fölösleges kilókat is magamra pakolni. Persze ami jön az jön, de ami nem muszáj az ne jöjjön :D, nah ezt jól elmagyaráztam már megint.

   Végre azt is eldöntöttük, hogy mi lesz a babánk neve. Nehéz döntés volt, jobban mondva a kislánynéven sehogy nem tudtunk megeggyezni. A fiúnevünk megvolt már évek óta: Trisztán, de a lánynév, az teljesen kifogott rajtunk. Nekem a Lilla tetszett nagyon, meg a Vivien és a Scarlett. De a Scarlettet a párom elvetette teljes határozottsággal és én sem igazán akartam, a Viviennel pedig az volt a baj, hogy már túl gyakori és felkapott név lett az utóbbi években. Az én kedvencem a Lilla lett volna, de mivel úgy néz ki itt maradunk Belgiumban sajnos ez a név sehogy nem hangzik franciásan kiejtve. Szegénykém vezetéknevét így is komoly nyelvtörések árán fogja egy francia vagy egy flamand kiejteni, akkor legalább a keresztnévvel ne bajlódjanak. Mégis valami olyat akartam, ami azért  magyar ! Így leendő kislányunk neve (már ha kislány lesz) Júlia. Persze itt és most kijelentem, ha nekem valaki majd elkezdi Julisnak, Julcsinak szólítani Júliámat, kijön majd belőllem az anyatigris és fejeket leszek képes leharapni :D.

 

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr921030174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása