Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Harc a hormonokkal!

2009.01.27. 20:51 - CsodaraVarok

    Már régen nem írtam, amiért nem akarok szabadkozni, hisz hazugság lenne, ha azt mondanám például: nem volt időm. Az az igazság, hogy nem írtam, mert nem akartam. Mivel a babacsinálás az ünnepek és a doki vakációja miatt szünetelni kényszerült, igyekeztem nem erre az egészre gondolni.

    Január 5.-én voltunk a dokinál megbeszélésen. Sokkal okosabb nem lettem a legutóbbi próbálkozással kapcsolatban, de elismerte Stop doki, hogy nem jól stimulált és kicserélte a kezelésem. Az új stimulálás egy orrspréjből és egy új fajta szuriból áll. Az orrfujókát a második naptól kellett kezdjem és naponta hatszor kell használjam. A szuri az hasonló a múltkoriakhoz, este kell szurjam magam a hasamba.

    Most a 8. napon vagyunk és ma kellett menjek először ultrahangra és vérvizsgálatra. Persze a hormonok igyekeznek felborítani a hétköznapjaimat, amit nem túl jól viselek. Például ezzel az iszonyú állandó álmossággal nem túl sokat tudok kezdeni. Ma is 9-re kellett menjek a korházba, beállítottam az órát 8-ra, mégis sikerült elaludjak és fél órát késsek. Amikor bementem az ultrahangra, még mindig tompa volt a fejem, a reggeli éltető kávém után vágyakoztam és teljes pesszimizmussal feküdtem fel a már jól ismert nőgyógyászati ágyra. Aztán jött az ultrahang és nem hittem a szememnek! A két petefészkem úgy néz ki mint két túlméretezett málna, telis tele vannak méretes tüszőkkel. Nem vagyok hülye, hogy ne tudjam, ez nagyon jó kezdet, de azért rákérdeztem a dokitól és ő nagy fejbólintásokkal helyeselt is. Szerinte pénteken már ki is lehet őket venni! Juhhé ez azt jelenti, biológiailag jövő héten már terhes leszek. (Csak ne jöjjön közbe semmi :S).

    Sajnos a hormonok nem csak peteérést serkentenek nálam, hanem a súlyomat is gyarapítják. A múltkori stimulálásnál nem híztam, de most ez az új kezelés sikerült rámpakoljon 3 plusz kilót. Nem mondom, hogy most aztán kövér lettem, de azt nem szeretném, hogy meghízzak. Persze ha a kis bogaram beköltözik a pocakomba, akkor nem bánom a kilókat.

    Na és még nem is beszéltem a hormonok okozta idegbajomról! Komolyan mondom, még magam se tudom mit akarok néha. Idegesít minden és mindenki, nincs türelmem senkihez és semmihez, de érdekes módon a stimulálásra nem sokat gondolok, mintha szándékosan próbálnám hárítani magamtól. Valahogy úgy látom, most éppen józan idegállapotban, hogy azért keresek és találok a kákán is göböt, hogy ezzel is meggátoljam a babára való gondolást.

    Most megyek lezuhanyozok és odabújok a férjecskémhez és hagyom kényeztessen, hisy erre most nagy szükségem van.

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr79906986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poliamori · http://poliamori.blog.hu 2009.01.30. 12:46:13

Szia, kedves ismeretlen! Olvasgatjuk a házassággal, párkapcsolattal, gyermekvállalási gondokkal összefüggő blogokat és így futottunk rá a tiédre is. Érdekelne a véleményed a honlapunkon olvasható blogbejegyzésről... És ha megtisztelsz bennünket a véleményeddel, kérünk, a blogunkba írd be azt, a kommentekhez.

poliamori.blog.hu

Köszönjük, további szép napot kívánunk, és természetesen sok sikert a gyermekhez; reméljük, neked/nektek összejön, ami nekünk nem sikerült 20 éven keresztül...

Adél és Zoltán

poliamori · http://poliamori.blog.hu 2009.01.30. 12:47:19

És természetesen az olvasóid véleménye is érdekel, ha veszik a fáradtságot és megnézik a blogunkat - ami egy kicsit esetlen ugyan, mert nem nagyon szoktunk blogolni...


süti beállítások módosítása