Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Evian

2009.07.11. 14:24 - CsodaraVarok

Nah ezért iszok én meg naponta 2-3 liter Evian vizet :D !!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr221240379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása