Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Kiveszem meg beteszem!

2009.02.04. 11:38 - CsodaraVarok

    Felgyorsultak kérem az események, hála Istennek, és úgy tűnik egyenesen haladunk előre a végső cél felé. Igaza volt az ultrahangos dokinak, kitűnően reagáltam az e havi stimulálásra és egy kedves barátnőm szavaival élve a Termékenységi Istennő is megirigyelhetne.  

   Pénteken reggel 7-re kellett menjünk a petesejtek leszívására azaz a pick-upra. Féltem, gyomoridegem volt, egyfolytában arra a fájdalomra gondoltam, amit akkor éreztem, amikor a  hiszteroszkopiát csinálták. Ezt még tetézte a múltkori kudarc is, attól féltem megint valami közbejön és nem sikerül sok sok petét leszívjanak. Szerencsére fölöslegesen aggódtam!

   Mikor a korházba értünk kikellett néhany papírt töltsünk, kaptam egy korházi szobát és mondták hogy várjunk. Közben férjecském megint ellátogatott a Sperman szobába és leadta a kisfickókat a bazsajgó fehér köpenyes ápolónőnek. Nem sokkal ezután átkellett öltözzek műtős hálóingbe, ami pontosan úgy néz ki, mint a filmekben: fehér kék mintával, hátul kell megkötni, és mivel nem szabad alá venni semmit, a feneked szépen kikandikál belőlle. Mondanom sem kell, a férjem nagyon élvezte a dolgott és olyan jóízüen kacagott, hogy nekem is jobb kedvem lett és ha csak pár percre is, de nem gondoltam a félelmeimre.

    9 után jött egy nővér és kaptam valami kábító szurit, amitől teljesen megnyugodtam és ellazultam. Ezután bevittek a műtőbe és leszívták a petesejteket. A kábító injekció hatására nem éreztem azt a következő 2 zsibbasztót, amit oda belülre adtak. Végig néztem a monitort, amikor leszívták a petesejteket és a fájdalom egyáltalán nem volt elviselhetetlen. Néha éreztem, ahogy a doktornő egyik tüszőből a másikba szúrja a tűt (kb 40 cm hosszú volt), de nem volt egy éles fájdalom, inkább egy tompa másodpercekig tartó villanás volt csak. Mikor készen voltunk, megkérdeztem hányat sikerült leszívjanak és a doktornő büszkén mondta, hogy mind a 15 tüszőben volt petesejt, tehát 15.

    Nem sokkal ezután visszatoltak a szobámba, ahol feküdnöm kellett még egy darabig. Nem voltam rosszul, nem fájt semmim, csak még mindig kába voltam és rettenetesen szédültem, ha megpróbáltam felkelni.

   1 óra után jöttünk haza és azóta csak az jár a fejemben, hogy 5 nap múlva, február 4.én ha visszaültetik az első embriót, már terhes leszek. Tudom ez még nem azt jelenti, hogy már 100% a siker, de nagyon bizkodok. Ha nem sikerül, jövő hónapban új embriót ültetnek majd be, de már nem kellesz a stimulálás miatt izguljak, hisz a 15 petesejtből csak sikerül legalább 10 embriót csináljanak. Remélem!

 

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr18922056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása