Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Jó hírek!

2009.03.06. 14:39 - CsodaraVarok

    Jaj tudom, már nagyon régen nem írtam, mondjuk úgy, koca blogger vagyok. De nem akarok mentegetőzni, az ok csak annyi, hogy nem akartam elkiabálni semmit, amíg nem biztos.

    Az eseményeket a petesejtek leszívásánál hagytam abba. Nos, a leszívott 15 petesejtből nem volt jó csak 9, abból a 9-ből csak 6 termékenyült meg, viszont a 6 embrióból a biolügus szerint csak 2 igayán életképes maradt. Ezt akkor tudtam meg, amikor 6 nappal a leszívás után mennem kellett a beültetésre.

    A beültetésre sógornőmmel mentem, majd kiugrottam a bőrömből örömömben, hogy már terhesen megyek haza. A korházban megint kaptam egy szobát, ahol a beültetés után feküdnöm kellett pár órát. Amikor az embriót betették, nem éreztem semmit, próbáltam minél lazább lenni és nyugodt. Sógornőmmel jól elszórakoztunk, beszélgettünk, majd hazabuszoztunk.

    Nem tudom elmagyarázni, mit éreztem a következő napokban, de szinte teljesen biztos voltam benne, hogy nincs miért aggódjak, mert az embriókám befészkelte magát és ott is marad. Fizikailag pesze szinte ugyanazt éreztem, mint az inszeminációkor (fájtak és megduzzadtak a melleim, fájdogált a hasam, érzékeny voltam mindenre és egyfolytában szomjas), mégis volt valami más is. Tudtam, hogy terhes vagyok! 12 nap múlva kellett menjek vérvizsgálatra és mikor délután felhívtak a pozítiv eredménnyel, majdnem elvisítottam magam örömömben.

   Ma 6 napos és 6 hetes terhes vagyok és ma voltunk először ultrahangon. A férjem annyira türelmes velem, annyira vigyáz rám és annyira büszke, hogy úgy érzem napról napra jobban szeretem (már lehet ennél jobban szeretni). Az ultrahangra is együtt mentünk, reggel óta lázban égtünk, hogy végre láthatjuk pocaklakó manócskánkat. A kis töpörtyű már 6,1 mm és már dobog a pici szive. Kértünk képet is, amit ki is tettem a kandallo fölé egy szivecskés képtartóba. Persze a képen nem sok látszik, inkább csak egy kis foltocska, de ez a kis foltocska a miénk, akire már olyan régóta vártunk.

   Tudom, hogy minden okkal történik, és hálás vagyok a jó Istennek, hogy vigyázott rám és úgy alakította a sorsom, hogy idekerültünk Brüsszelbe és lehetőségünk volt erre a lombikbébi programra.

    A gólya végre elindult!

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr91985365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.03.06. 16:24:23

Hűű, szuper :) további sok boldogságot!

Ancsa30 2009.03.09. 14:06:32

Gratulálok !!!! Kívánom, hogy minden rendben legyen!


süti beállítások módosítása