Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

11. hét

2009.03.31. 13:34 - CsodaraVarok

   Olyan sok változás nem történt múlthét óta, mégis van egy két fontos dolog amit azért meg kell jegyeznem. Az első és legfontosabb, hogy pocaklakókám már nem embrió, hanem magzat. Szerintem ez óriási előrehaladás!!!

    Rajtam nem sok változás vehető észre, talán annyi, hogy a hasam mintha megint nőtt volna picit. Lassan, de biztosan kerekedik kifele, de még mindig nem feltűnő. Eddig körülbelül 1 kg-t híztam, de állítólag ezentúl havonta fogok hízni egy kilót (remélem csak 1-et és nem többet). Igyekszek odafigyelni, hogy ne egyek olajban sült ételeket, sós chipseket egyáltalán nem rágcsálok, édességet még néha eszek, de igyekszem azt sem túlzásba vinni. Inni inkább csak vizet iszok, esetleg gyümölcslevet, de cukrozott üdítőket egyáltalán nem. Estére általában annyira fáradt vagyok, hogy zenéthallgatni, vagy a tévét bámulni van csak erőm esetleg. Éjszaka nem mindig alszok jól, előfordul, hogy megébredek és nem tudok visszaaludni, viszont reggel miután férjecském elmegy a munkába, olyan jókat alszok. Szerintem akkor alszok a legjobban!!

   Pocaklakókámról a legfontosabb tudnivalók: 1.percenként 250000 idegsejtje képződik és ezért a feje kb akkora, mint az egész teste :D. 2. a szemében kezd kialakulni az írisz. 3. kezd nőni a körme. 4. már szopja az ujját. 5. körülbelül 48g a súllya és kb 3,8cm hosszú 6. kialakulnak a külső nemi szervei.

   Így néz ki most: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr411037357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása