Hol a gólya?

27 éves nő vagyok, és bár ért sok jó és sok rossz az életben, egyetlen dolog van, amire igazán vágyok : egy gyerekre! Sokan rávágnák erre, mi sem egyszerűbb, hát csinálj egyet. De mi van, ha nem megy? Évek jönnek, mennek te próbákozol, küzdesz, mindent megteszel, de mégsem jön az a várva várt GÓLYA. Blogom arról szól, milyen próbatételeken kell keresztül mennünk férjemmel, hogy végre elcsípjük azt a bizonyos gólyát és végre velünk is megtörténjen az a csoda, aminél szebb dolog az életben nincs. Egy gyerek akiért érdemes élni, vagy akár meghalni! És most végre sikerült....!!!!

Az én szivem



RockYou FXText

Most éppen itt tartunk!

Lilypie

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez vagyok én :)

Mellékletek

Utolsó kommentek

Gólya bácsi, ilyet szeretnék!

Kedd - Már nem tudom hanyadik nap

2008.11.25. 13:34 - CsodaraVarok

Címkék: varakozas utrogestan

   Ahogy a címben írtam, már nem tudom hanyadik napon vagyok. Iszonyúan elviselhetetlen ez a várakozás, a hangulatomról nem is beszélve. Türelmetlen vagyok, nincs kedvem semmihez és mint egy dacos kislány akinek semmi sem jó ugrálatom a drága férjemet. Na jó valljuk be, azért ki is használom a helyzetet, és még meg is játszom magam kicsit, mert tudom most úgysem mond semmire se nemet. Sőt, nagyon aranyos, jobban törődik velem, mint valaha és látom, mennyire várja már ő is, hogy kiderüljön sikerült e vagy sem. Esténként a hasamra teszi a kezét és nagyokat sóhajtozva kérdezi: Van ott valaki? Bár tudnánk már a választ, olyan jó lenne!

    Mióta megtörtént a felfecskendezés, a melleim komoly átalakuláson mentek keresztül. Eleinte csak a mellbimbóim duzzadtak meg, aztán már fájni kezdtek és annyira kihegyesedtek, hogy néha attól félek átlyukasztják a melltartómat. A tegnap pedig mikor belenéztem a tükörbe, nem hittem a szememnek! A melleim akkorák lettek, mint két kisebb sárgadinnye, nekem, pont nekem, aki, 13 éves korom óta azért panaszkodok, hogy kicsik a cicijeim. Életemben először vagyok megelégedve a melleimmel, nagyok, kemények és majd kicsattannak (csak ne lennének ennyire érzékenyek, és ne fájnának a bimbóim). Nah, szóval, nem tudom, miért nőttek így meg, szeretném azt hinni, hogy ezek már a terhesség első jelei, de attól félek, hogy csak a progesteron hatása. Próbáltam erre rákeresni a netten, de az Utrogestan gyógyszer mellékhatásainál semmi ilyesmi nem szerepel. Az egyetlen mellékhatás a csalánkiütés, vagy viszkető bőr lehet. Az meg is van, mármint a viszkető bőr!

    Még ki kell valahogy bírjak 7-8 napot, hogy választ kapjak! ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ

   Olvastam a napokban egy könyvet, a címe A sellő legendája. Nagyon tetszett, az este az utolsó 100 oldalt sikerült végig is bőgjem. Kölcsön kaptam a könyvet, de megveszem magamnak is és lehet Anyának is. Muszáj elolvassa ezt a könyvet ő is és ajánlom minden nőnek, aki belefáradt a hétköznapokba és nem tudja merre induljon, hogy újra önmagára lelejen. Kedvenc mondatom a könyvből: "Vannak dolgok az életben, amiket nem kell elmagyarázni, amikor egyszerre minden a helyére kerül."

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah megyek enni, mert azt most nem hanyagolhatom el, fő a rendszeresség!

Egyedi keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://holagolya.blog.hu/api/trackback/id/tr28787687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa30 2008.11.26. 11:05:42

Szia,

sajna és én is inszemináció előtt állok, úgyhogy nagyon szorítok neked, hogy sikerüljön

Ági 2008.11.26. 15:19:16

Szia!

A mellfeszülés lehet jó jel. Tulajdonképpen minden jel lehet jó is és rossz is. Én sajnos túl vagyok már 3 sikertelen lombikon, az első kettőnél annyira fájtak a melleim, hogy üvöltöttem ha valami hozzáért (pl törülköző). Nálam a progeszteron hatása volt csak sajnos. Na de ha baba van, akkor is ott van az a progeszteron..Szóval most légy okos domokos. Én minden esetre nagyon drukkolok és várom a további beszámolókat.

Ági

Ibolya 2008.11.26. 18:46:00

Szia Nomi,tudom ,hogy nagyon rég várod már, hogy anyuka legyél,szurkolok neked tiszta szívemből!!!


süti beállítások módosítása